Skip to content

Centrala voip to same oszczędności. Dowiedz się dlaczego…

Posted in IT

Prowadzisz firmę? Jeśli tak, koniecznie zainwestuj w program wspomagający kontakt z klientem. Dzięki temu podniesiesz jakość obsługi, a do tego wiele zaoszczędzić dowiedz się dlaczego. Poznaj przydatne funkcje, jakie ma centrala voip.

Więcej połączeń w jednym czasie

Przede wszystkim, centrala voip znacznie ułatwia komunikację. W tym samym czasie można obsłużyć znacznie więcej klientów. To bardzo pomocne w wielu różnych sytuacjach. Co ważne, nie odbywa się to na stracie jakości obsługi, a wręcz przeciwnie. Komunikacja nie jest tak chaotyczna, a klienci otrzymują potrzebne informacje praktycznie „od ręki”, co sprawia, że dobrze kojarzą naszą firmę, a przyszłości chętnie tam wracają, by ponownie coś kupić. Bardzo ważną funkcją jest kolejkowanie połączeń, które w dużym skrócie polega na tym, że rozmowa jest automatycznie przekazywana do kompetentnego działu lub osoby, która jest w stanie szybko udzielić potrzebnych informacji. To sprawia, że komunikacja jest bardzo sprawna i niezwykle płynna. Brak konieczności odsyłania od konsultanta do konsultanta sprawia, że klient jest w stanie szybko załatwić dany problem, a w jednym czasie można obsłużyć znacznie więcej połączeń.

Mniejsze koszty utrzymania

Co ważne, centrala voip to stosunkowo niskie koszty utrzymania w porównaniu z centralą telefoniczną starego typu, gdzie trzeba wydzierżawić łącza telefoniczne, utrzymywać całą strukturę techniczną, a także zainwestować w dobrego informatyka. To ogromne ułatwienie, które sprawdza się niemal w każdej sytuacji. W przypadku nowoczesnego oprogramowania call center wystarczy zapłacić miesięczny abonament, który naliczany jest w zależności od ilości obsługiwanych stanowisk. Co ważne, abonament może być zmienny w zależności od zapotrzebowania. Niektóre branże cechują się sezonowością. Przykładowo, jeśli zainwestujemy w miesiącach większego zapotrzebowania, można zatrudnić pracowników sezonowych. Wtedy wystarczy jedynie zwiększyć na ten czas abonament, po czym ponownie wrócić do poprzedniego systemu płatności.

Możliwość pracy zdalnej

W końcu centrala voip to także mniejsze koszty związane chociażby z przygotowaniem stanowisk pracy. Konsultanci mogą wykonywać swoją pracę zdalnie. Co za tym idzie, nie trzeba dla nich kupować biurka, komputera i wielu innych rzeczy. To bardzo wygodne rozwiązanie, w które bez wątpienia warto zainwestować. To także wygoda dla samych konsultantów, którzy nie muszą tracić czasu, by dojechać do firmy. Mogą bowiem wykonywać swoje obowiązki z domu.