Skip to content

Cloud contact center to idealne rozwiązanie dla firm rozwijających się

Posted in IT

Coraz więcej oprogramowania wprowadzanych jest do firm za pomocą usług internetowych. Nie inaczej jest w przypadku działu contact center, który nie potrzebuje już rozbudowanych systemów, aby sprawnie i efektywnie funkcjonować. Wystarczy dobre oprogramowanie w chmurze i można już zacząć pozyskiwać klientów.

Przede wszystkim praca zdalna

Niewątpliwie największą zaletą posiadania oprogramowania w chmurze jest możliwość pracy zdalnej. Tym samym agenci mogą być rozsiani po całej Polsce i nie trzeba mieć w każdym mieście swojej siedziby, aby mogli oni codziennie pracować. Wystarczy im komputer i dostęp do internetu, dzięki któremu będą mogli połączyć się z cloud contact center. To też świetny sposób na aktywizację osób niepełnosprawnych, ponieważ często brak możliwości sprawnego przemieszczania się utrudnia im podjęcie pracy. W takiej sytuacji mogą to robić bez wychodzenia z domu. Co ważne, zastosowane rozwiązania pozwalają na stałe monitorowanie pracy agentów przez przełożonego.

Ruchoma liczba stanowisk to nie problem

Nie raz zdarza się, że w sezonie przydałoby się więcej konsultantów do pracy. Tworzenie kilkunastu stanowisk na krótki okres czasu może się okazać jednak nieopłacalne. Jeżeli jednak posiadamy cloud contact center nie musimy się ograniczać przy zatrudnianiu w razie chwilowej potrzeby. Wystarczy wykupić kolejne dostępy dla następnych pracowników, które są dużo tańsze niż przygotowanie pełnego stanowiska pracy. Konsultanci będą pracować z domu, mając dostęp do internetu. Tym samym, możemy zwiększać i zmniejszać liczbę agentów w zależności od naszych potrzeb, nie przejmując się rosnącymi kosztami i tym, że po sezonie przygotowane miejsca pracy zostaną puste.

Oprogramowanie pozwala na oszczędność w firmie

Oczywistym jest, że oprogramowanie contact center zwiększa efektywność pracy, dzięki czemu zyski firmy rosną. Dzięki rozwiązaniu w chmurze możemy zaoszczędzić jeszcze bardziej, ponieważ nie musimy kupować sprzętu informatycznego. Jeżeli tego nie robimy, nie potrzebujemy dodatkowych osób do ich obsługi i serwisu, a to są kolejne pieniądze, które można wykorzystać na coś innego. Nie trzeba również kupować aktualizacji oprogramowania czy martwić się o jego kompatybilność z wprowadzonymi wcześniej systemami albo modernizację zakupionego już wcześniej sprzętu.