Skip to content

Dowiedz się, w jaki sposób cloud contact center pomaga w obsłudze klienta

Posted in IT

Współczesny klient jest bardzo wymagający. Chce, by jego problem był załatwiony jak najszybciej, nie lubi czekać długo na linii, a do tego nie zawsze ma czas na kontakt w standardowych godzinach pracy. Żeby dobrze go obsłużyć, trzeba zainwestować w cloud contact center, czyli system, który działa w chmurze cyfrowej.

Elastyczny czas pracy zwiększa współczynnik konwersji

Korzystanie z systemu cloud contact center bardzo pomaga w zwiększeniu konwersji. Konsultanci mogą bowiem pracować z dowolnego miejsca. Nie muszą przyjeżdżać do biura. To duża wygoda z jednej strony, a z drugiej możliwość przeprowadzania rozmów również poza standardowymi godzinami pracy. To bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży, bo sporo osób ma czas na załatwienie spraw dopiero wieczorem. Trzeba im to umożliwić, bo w przeciwnym razie przejdą do konkurencji, a to sytuacja, do której absolutnie nie można dopuścić.

Sprawne zarządzanie kampaniami

Oprogramowanie chmurowe to również duże udogodnienie dla menedżerów, którzy mogą z dowolnego miejsca sprawdzić wyniki sprzedaży, czuwać nad pracą konsultantów, a także zarządzać kampaniami. Do pracy potrzebują jedynie urządzenia z dostępem do wyszukiwarki internetowej. Dzięki temu są w stanie monitorować postępy i efekty założeń niezależnie od tego, czy przebywają w biurze czy też pracują w terenie. Zaletą cloud contact center jest również intuicyjna i bardzo prosta obsługa. Można łatwo filtrować, edytować czy usuwać rekordy lub też przypisywać je do konkretnych kampanii. To bardzo ułatwia wykonywanie codziennych obowiązków i stałe zwiększanie efektywności w poszczególnych działach.

Nie musisz ponosić wysokich kosztów na tworzenie stanowisk pracy

Zastosowanie rozwiązania w chmurze cyfrowej to spore oszczędności. Nie trzeba tworzyć nowych stanowisk, ani inwestować w komputery. Żeby obsługiwać aplikację, wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do internetu. Zintegrowaniem oprogramowania z aktualnie używanym systemem zajmuje się dostawca, który dba również o aktualizację. To duże ułatwienie dla firmy, bo wdrożenie nowego systemu nie jest trudne i kosztowne. Sporą zaletą jest również skalowalność stanowisk. W każdej chwili można zatrudnić nową osobę i zainstalować na jej komputerze aplikację call center. To świetne rozwiązanie szczególnie w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania, które wynika z sezonowości branży. Nie trzeba wówczas zatrudniać pracownika na stałe. Możliwość wykonywania obowiązków z dowolnych miejsc pozwala na prowadzenie procesu rekrutacji nie tylko lokalnie, ale również na terenie całej Polski. W ten sposób łatwiej jest pozyskać dobrych pracowników.