Skip to content

Sprawdzony system call center pozwala na kontakt różnymi kanałami

Posted in ogolne

Obecnie klienci maja bardzo duże wymagania. Chcą, by ich problem był jak najszybciej załatwiony. Co więcej, mają do tego pełne prawo. Trzeba dać im możliwość kontaktu poprzez mail, czat, wideo czat, formularz, telefon, a nawet portale społecznościowe. Żeby jednak obsługa poszła sprawnie, trzeba wdrożyć nowoczesny system.

Omni-channel to podstawa

Jak się okazuje, w dzisiejszych czasach klienci są bardzo wymagający. Choć w dalszym ciągu kontaktują się z firmą przez telefon, to jednak coraz częściej decydują się także na inne sposoby rozmowy. Na popularności zyskuje czat. To szybki i wygodny sposób porozumiewania się. Część klientów preferuje też korespondencje mailową. Ważne jest płynne przechodzenie z jednego kanału komunikacji do drugiego. Nieraz zdarza się, że klient, który rozmawiał przez telefon, następnie kontaktuje się w tej samej sprawie przez czat Za każdym razem oczekuje, ze jego sprawa będzie znana wszystkim konsultantom, niezależnie jaka formę kontaktu wybierze. Wydaje się, że nie da się sprawnie odpowiadać na pytania zadawane różnymi kanałami, bo przecież dotarcie do tych wszystkich zapytań jest skomplikowane. Na szczęście sprawdzony system call center bardzo ułatwia całą procedurę i sprawia, że komunikacja wchodzi na wyższy poziom. Jednak bez zaawansowanego narzędzia byłoby to zupełnie niemożliwe. Trzeba więc zrobić co tylko się da, by dotrzeć do potencjalnych klientów, a tym samym osiągnąć sukces w biznesie. Stawiając na nowoczesne technologie można bez większych problemów obsługiwać klientów, niezależnie od tego, w jaki sposób będą chcieli się skontaktować.

Wspólny CRM, łatwy kontakt

Z pewnością zaawansowaną komunikację znacznie ułatwia wspólny system CRM, który umożliwia płynny kontakt różnymi środkami. CRM to nic innego jak centralna baza danych, do której mają dostęp wszyscy konsultanci. Mogą w nim bez trudu sprawdzić ważniejsze rzeczy, jak chociażby historie poprzednich transakcji, sprawdzić ustalenie z innymi konsultantami. Jednym słowem w jednym miejscu mają zebrane informacje, na podstawi e których mogą przygotować dobrze skrojoną ofertę. Tym samym, system call center bardzo ułatwia kontakty z klientami. Trzeba więc korzystać z takiego właśnie rozwiązania, bo może ono okazać się niezwykle pomocne i usprawnić pracę poszczególnych działów. Dzięki takiemu podejściu można zyskać lojalnych klientów, którzy będą polecali nas swoim znajomym, a tym samym firma będzie się bardzo szybko rozwijała. Ma to ogromne znaczenie i może przełożyć się na ogromne zyski.